Helg! :D

Äntligen!
Nu är det helg! :) Så himla skönt och sedan är det bara tre dagar kvar. Jag går ju först som vanligt i skolan men sedan kan inte jag gå på avslutningen på Onsdag...synd nog. Hade velat men kan inte! På lördag ska jag, mamma och min syster Sarah åka in till stan och äte lite lunch och titta på julskyltnigen och sådär och sedan på kvällen ska Sarah ha sitt uppträdande. Och på söndag ska jag inte göra något speciellt! :) Bara chilla liksooom... :P
På Mondag är det en vanlig skoldag och slutar halv fyra, hoppas jag inte som vanligt...nej, men dem borde göra så att vi slutar tidigare eftersom det är nästan slut då tycker man ju! :) Men vi får se. Tisdag som vanligt också med men på Onsdag ska jag och min klass och även Petri (min lärare) göra en massa roliga saker i stan, kolla på julmarknad, åka skriskor (kommer inte göra det eftersom jag ramlar hela tiden men jag ska fima Sofia istället! Ska bli kul och se henne, har ju aldrig sett henne åka konståkning på riktigt! :) Och sedan om vi hinner: se på skyltfönstrena (igen, kommer ju göra det på Lördag.) Vi äter även lunch, man får välja restuarang och jag och hälften av klassen kommer gå på McDonalds, Sofia med men hon ska ha med sig massäck som vanligt!:P Sedan slutar vi halv två och då tar vi ju bussen hem, men en del ska ju åka till baka. Men jag kommer dra med 401 och sedan kan jag ju somsagt inte vara med på avsutningen. Då får jag mina betyg också!
Vi gör så roliga saker nästan varenda år innan loven och det är liksom som en bra avslutning, jag älskar vår lärare Petri för varje gång det närmas sig något stort lov: jullov/sommarlov så åker vi nästan alltid in till stan eller något sånt och gör roliga saker med klassen! :) Det är så himla kul! I vår blir det statsorientering igen! :)
Jag ska ta med mig min digitalkamera så att jag kan fota allt roligt vi gör! :D
Idag fick vi förestne veta betygen på Historia och Geografi, men hade såklart E i båda som vanligt, men i vår SKA jag ha högre betyg, det har jag bestämt mig! :)
Nu ska jag gröa lite andra saker på datorn, så hej då! :)


Tänk om det änd kunde se ut såhär utanför fönstre, snö är det ända som fattas! Du vet inte hur välkommen du är snön!!! KOM, KOM, KOM!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0