Random inlägg...

Nu har jag kommit hem från Filippa. Vi gjorde lite till på Franska Revolutionen. Nu ska jag fortsätta på 2011:a filmen som jag ska lägga ut  den sista dec. Fast det är ett problem. Jag kan ju inte det för då är vi i Florida! :( Men jag kan ju lägga ut den 1:a januari 2012. Set blir mycket bättre! :) Fast då är jag ju fortfarande i lorida...det får bli den 8:onde Januari när jag kommer hem från husdjursmässan! :)
Nog om det nu.
I Januari ska jag operera ryggen, jag ska göra det typ en vecka kanske efter husdjursmässan jag vet inte. Men jag kommr typ inte missa ngn tävling i vår och det är ju bra. För jag är tio dagar på sjukhuset, sedan är jag typ hemma en vecka i skolan och då är det ju typ sista Januari! :) Men ja...random inlägg jag vet! Men hej då! :)
Juste...jag får byta laddare på Mondag! Hur ska det här gå?! I skolan får jag iallafall låna min bästis laddare Sofia...men ja.


Dum, dum, dum laddare!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0