Ser hur statistiken minskar.

Hej allihopa! Jag ser verkligen hur statistiken minskar mens man ar borta. Idah har jag bara tva besokare! :P Men ja...jag ar ju bortrest sa inte sa konstigt. Men ja...
Imorgon ar det nyarsafton, langtar sa sjukt mycket! Kommer typ fota men vet inte om det kommer bli bra. Men jag har en fraga som ni masste kommentera och svara pa. Ramlar det ner grejer med kryss pa. Det blev typ kvar, for ajg skulle testa med julgranskulor istallet men det gick inte och jag ka nitne ta bort det. Vet inte  vad jag ska gora! Men ja. hej da!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, det ramlar ner små bilder, men nt me kryss på elr ngt, de är nt de bilderna du vill ha utan tror de bilderna kmr upp när det typ nt funkar att ha den bilden man tänkte. Men det har de gjort jättelänge, i typ minst en månad...

2011-12-31 @ 12:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0