Sista tävlingen för i år! :)

Gick ganska bra, blev inte placerad något med det gör ingenting, är nöjd med resultatet på hur kaninerna gick iallafall! :)
Candy: Fick 3 fel i grundimgången och 3 i finalen. Hon var frammåt iallalfall, men med lite träning inför tävlingen så skulle hon ha gått ännu bättre ;)
Fluff: Gick på 8:a fel totalt, jag lyfte och han rev också...så jag inte så konstigt, men samma sak där: med lite träning innför tävlingen så skulle det någ gå bättre! :)
Theodor: Gick på 1+3, jag nöjde mig med det pch tänkte att det kommer gå bättre i vår. Jag ville inte att han skulele koma upp till medel, hoppas i mittena av sommaren istället. Vill att han ska vara på lätt lite längre tid nu och inte ta någon placering, en enda pinne till och han kommer upp till medel. Det vill inte jag! :P

Men nu har jag inte så mycket mer och säga, så hej då! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0