--------

Jag visste inte vad jag skulle döpa rubriken men jaja.
När jag skulle åka hem från Sofia så skulle jag ta buss 471 till Nacka Forum och sedan skulle jag få vänta där fem min tills 821 kom.
När jag väntade så var jag så himla dum som skulle frysa då och jag fattade ju inte när jag hade mina händer i fickorna hela tiden så kunde jag väll ha dem när vi skulle bara få vänta i tre min?! Hur dem var man?! Iallafall. Jag sa åt Sofia att hon kunde ta upp mina vantar, hon började i ytterfacket eftersom hon trodde att dem låg där men dem låg ju i innerfacket! Hon började leta upphätsat, bussen skulle komma om två min. När jag sa att dem låg i innerfacket började hon leta där. Hon hittade ena vanten men den andra låg visst längst ner...hon sa att jag fick titta efter den så jag slet av mig ryggsäcken som var öppen i innerfacket, datorn åkte ur och hamnade på marken. Sofia sa att bussen kom. När jag skulle ta in den så stog bussen där. Jag blev stressad och tappade datorn. Sofia sa till choufören att jag skulle med. Hon gav mig alla grejer, jag la ryggsäcken på första bästa plats jag letade efter busskortet och klinkade. Sedan la jag in allt i rygäscken och gick och satte mig och började lyssna på The Ark. Vilket kaos det blev! Jag trodde datorn gick sönder för batteriet lossnade, men den är inte sönder. Petri behövde bara sätta fast batteriet och så startades den och allt var kvar! Gud vad bra! Jag låg och oroade mig innan jag osmnade hur vi skulle säga imorgon, om vi var tvungen att betala självrisk? Var det någon försäkring? Tänk om Theodors jättebra film är borta?! Då måste jag filma om allt! Tänk om mina skolarbeten hade försvunnit? Ja det var jättejobbigt. Och inte nog med det. Idag försvov jag mig också. Jag hadde kommit åt typ på klockan med fötterna så den ringde inte! Panik igen! Jag rusade uppför trappan åt frukost snabbt och rusade in i badrummet gjorde i odning mig och då kom bilen! Jag rusade ner från trappan och klädde på mig. Sedan in i taxin. Vilka dagar?! Och imrgon är det prov också...hur ska det här gå?! Jaja, jag får plugga jättemycket idag när jag har hoppat klart med Theodor och sedan får jag göra headern i helgen eller imorgon för jag måste verkligen plugga jätemycket för nu ska jag ha ett VG här!
Hej då vi hörs när jag kommer hem! :)


En bra sak är att idag kommer iallafall min mobil! Eller imrogon! Jippey! Men ja...hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0