Den 11:e nov!

Idag har jag bara varit i skolan och sen när jag kom hem hoppade jag med Theodor och tog en massa kort både på Theodor och höstbilder sen gick jag in och  la över allting på vår stationära dator till skivor sedan åt jag  lax med potatis och vitlöksså som är jättegott till middag men det värsta var att jag inte var hungrig men jag åt iallafall upp hälften och lyssnade på The Ark från min mobil och sjöng med! :P
Imorgon ska vi  åka till sickla och köpa en extärn hårddisk! :) Vi ska även köpa hö till kaninerna och lite foder eftersom det nästan håller på och ta slut och det känns som om vi har varit på vår lilla djuraffär för inte så länge sedan så jag vill inte åka ditt igen! :P
Jag ska göra en bildbomb på höstbilderna tills imorgon (ett tidsinställt inlägg när jag är i Sickla alltså! :)...)

Där fick ni ett smakprov! ;)
Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0