Den roliga helgen slut!!! :(

Neeeej! Jag vill inte att den här roliga helgen´ska vara sluuut! Det har varit så himla roligt, nu är det så sorgligt att den är slut!!! :( Men ja...nu får jag stå ut till nästa år! Haha nog om Horse Show ellerhur?!
Nu har jag alltiså kommit hem från Tävlingen och det blev ett gott resultat för mig!
Först skulle jag börja med Fluff:...han var inte så värst bra eftersom han gick på 6 fel och kom inte med till final. Men det var hans första lätt start så inte så lätt för honom. Jag får träna mera!! :)
Theodor: Gick på 0+1 och fick sin första pinne i rak lätt. Han kom 3:a! :)¨
Candy: gick på 0+1 hon med men blev tyvärr inte placerad! :(
Men jag får nöja mig med Pollys nya sele, jag tog den när Thedoor kom på 3:e plats men egentligen tog jag en kräcker och en vattenkopp först men ajg ville byta till den rosa selen med stjärnor på och den kommer passa jättebra till Polly! :)!


Hej då! :) --

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0