En till rolig grej avklarad! :(

Nej! Jag vill inte att de här roliga helgen snart är slut! Imorgon är det tävling och sedan är det sluuuut! Jag vill inte! Jag vill inte at den ens ska bli av för jag vill gå och längta efter den! :( Men jaja...jag får gå och vänta till nästa år nu. Haha...ni tycker jag är jättekonstig nu men iallafall. Föreställningen var jättebra och Lorenco kom med sina vita hästar och hoppade över ett hinder med dem, men han stog på hästarna utan några tyglar, han hade bara en pekpinne som hjälp att styra dem. Och han kunde till och med prata med dem. HÄSTVISKARE--! ;)
Men...den var jättebra, BÄTTRE än Gala/Showen men man kan ju inte gå på matién varje år heller. Så vi ska gå på Gala/Showen och Matinén varannat liksom! :P
Så nästa år är det Gala Show som gäller! :P Men det är ju ett helt år kvar tills dess!
Imorgon är det tävling och jag längtar så sjukt mycket tills dess! Nu ska Theodor ta en pinne i rak lätt också! :) Men ja---hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0