Fått tillbaka...

En läsförståelse och jag fick Inte ens godkänt, skoja! :) Jag fick faktiskt C och jag trodde jag skulle få typ D eller E.  Så jag blev vrekligen inte missnöjd med den! :)
Hoppas ajg får typ B eller C på No provet också. Då skulle jag bli nöjd och jag ska veklrigenläsa, läsa och läsa det där No provet igen. Och sedan ska mamma förhöra mig varje dag så jag kan frågorna utantill! :) Då kommer jag säkert få A eller B! :) Men  nog om betyg nu! :P
Jag sitter och väntar på att So lektionen ska börja. Och då ska vi jobab med franska och amerikanska revolutionen och jag är typ klar med den, men jag behöver utveckla lite mer svar och skriva lite mer och sedan är den klar också! :) Hoppas jag får bra betyg på det också. Det känns som att jag kommer på B eller max D! :)

Ni fick en bild på klumpidunsen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0