Godmorgon!

Godmorgon allihopa!
Nyss tittade jag på filmerna från Canarie Öarna på tvn. Man kan ju koppla in min videokamera i tvn och se videosarna jag filmat där! Så bra, det ska jag göra från alla tävlingar också nu! :)
Men iallafalll, imorgon är det tävling, jag längtar nå fruktansvärt! :P Jag vill bara dit just nu, men måste vänta en hel dag till! Men jua...tänk första ridhustävlingen på länge!
Men nog om det nu!
Men jag vet tyvärr inte vad jag ska skriva om!
JAG HAR NOG EN ANING BLOGGTORKA NU,MEN JAG SKA FÖRSÖKA BLOGGA SÅ MYCKET JAG KAN IDAG!

SKA ÄVEN FIXA ETT ELLER TVÅ TIDSINSTÄLLDA INLÄGG TILLS IORGON EFTERSOM JAG KOMMER VARA PÅ TÄVLINGEN MINST HALVA DAN!
HEJ DÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0