Hemma från Sickla...

Eller jag för några timmar sedan. I sickla bowlade vi, köpta två USB minnen ett 4 GB och ett 16 GB. En kabel så att man kan se på Tvn från datorn och slutligen en extärn hårddisk! :D  Sedan tog vi buss 821 hem. Vi kom typ 2 min innan bussen sskulle gå...det var tur det annars så var vi tvungna att gå där vid Onzo grejen. Ja ni vet säkert vad den hållplatsen heter men jag kommer inte ihåg! :P
Just nu håller jag på att överföra sommarbilder till mammas USB (hon kan inte sånt! :) :P Sedan ska jag fixa och trixa med mitt...göra filmer om sommaren och sådant. För ajg tycker det är lite tråkigt att titta efter bild och efter bild utan musik! :P Men jaja. Sedan ska jag äta...vet faktiskt inte vad jag ska äta men hej dpå! :)
Bildbomd kommer snart fpå höstbilderna! ;)

Muppad bild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0