Hemma hos Sofia!

Tjingeling allihopa!
Nu är jag hemma hos Sofia och vi har bakat, bråkat... Allt började med att jag tyckte min sockerkaka blev för small jag sa der typ hundra ggr och Sofia blev jättearg. Sedan tittade jag på hennes sms och spelade upp låtar från hennes mobil och det gillade inte hon så vi höll på ett tag där kanske en kvart. Men sedan blev vi ju vänner igen.
Just nu mens jag skriver det här inlägget håller på att göra läxor, jag ska läsa två ggr alltihopa sedan ska vi äta en god fiskgratäng, skära upp Sockerkakan så att Sofia får en fjärdedel och jag resten och sedan går vi till bussåhållplatsen och säger hej då! :)
Det är vad det jag har gjort idag förutom att var i skolan då ra men ja...hej då! :)

Jag och Sofia! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0