Huddinge...

Nu är jag hemma från Huddinge sjukhus...det är jättelångt att åka dit eller jag jag tycker det iallafall. Doktron sa att jag behövde en korsett och sedan skule jag typ opereras i vår :P Men det är ju bra...hoppas det går snabbt till våren fr jag vill operera mig så slipper jag åka till HUddinge sjukhus något mer!
När jag kom hem så hoppade jag med Elias och nu var han jättteduktig... men jag ska inte behålla honom ändå för jag ska köpa en kanin från Sandra Rudberg! :) Sedan hoppade jag även med Theodor, Candy och Fluff.
Just nu sitter jag och äter avokado med majonäs och dammsugare. Fast det är med pepparkakssmak och det är någon vit marsepan eller någonting vid hörnen. Men ja...hej då! :) Hörs ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0