♥ I love you still! ♥


Hej allihopa nu har jag kommit hem från skolan, vi slutade halv fyra idag men det bir skönt och pinsamt på Fredag för då har vi dansens dag men då slutar vi halv två. Och då ska jag ta buss hem och då blir det 401 för den är ju inte ful då! Vid två tiden liksom...
Haha jag går n på min gamla blogg tofflan.tumblr.com :P Den var rätt bra men jag ska inte byta...såklart inte. Igår snöade det i uppsala så det betyder att snön ska komma! :)
Idag TRODDE jag bara att det var HKK prov! Men så var det nästa vecka, så himla skönt och vi har inte så speciellt mycket läxor heller och så, det är ju den där engelska uppsatsen om almost famous men den är jag ju klar med för länge sedan men jag ska ändå titta igenom den och sedan ska jag plugga lite på HKK så det går bra för mig!: )
På Onsdag ska jag följa med Sofia hem och det ska bli roligt! :) Då blir det väll baka igen och sådär! :)
Jag längtar så mycket till husdjursmässan, julridlägret...nej jag har inte så mycket saker att längta till bara till husdjursmässan och Florida! :( Men det ska bli kul men nu ska jag nog avsluta...hej då!
Konstigt inlägg jag vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0