I´m so sorry for two things...

Jag så läsen för två saker: Att jag inte har bloggta på en och en halv dag och att jag inte har gjort headern igen. Men jag har iallafall fotat till den. Men imorgon SKA jag göra headern. Jag ska göra en riktig höstheader och byta färg på bagkrunden och texten på inläggen! Vad tycker ni jag ska ha för färg? Ngn höstig? Jag har funderat på gul men det kanske inte är så bra...
Imorgon måste jag träna på alla texte vi ska ha tränat på tills på Mondag när vi ska redovisa sjukdomen. Man får ju bara ha stödord. Så jag ska träna, träna träna och även fixa klart min redovisning... och sedan ska vi ha ett HKK (hemkunskap) prov också! Men det känns som att det verkligen kommer gå bra bara jag tränar på den! :) Sedan kommer jag typ få VG på provet. Det känns iallafall som det.
Nyss hyrde vi I rymden finns inga känslor. Den är så jäkla bra rent ut sagt! Men nu måste jag gå och lägga mig, hej då!


Juste...den 27:e när det är tävling ska jag starta Fluff i lätt! Han kan ju det! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0