I skolan

Tjingeling allihopa!
Nu är jag i skolan och vi väntar på att mentorstiden ska börja, sedan ska vi ha bild och sedan lunch och sedan målstuga och sedan slutar vi 20 över två! Kort dag idafg. Men sedan ska man ju plugga i Nacka Forum igen. Ja jag pluggar ju med hon som hjälper mig om jag har kommi  efter och då gör vi lite läxor och opluggar helt enkelt. Vi sitter en timme så jag ska träffa henne kvart i tre till kvart i fyra. Och det är så bra för 821 går ju 47 från Nacka Forum. Det är så bra, och nu ska vi träffas från kvart i tre till kvart i fyra varje torsdag och det betyder att jag kan ta 821 hem varje torsdag! :)

Ser ni rondellen där borta. bakom den så är det Nacka Forum och jag tyckte edn här bilden passade bra! Men hej då! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0