Klar!

Nu är jag klar med min header och bakgrund! Vad tycks?! Jag blev iallafall skitnljd. OBS om ni inte har fått fram den är så är det för att den måste laddas lite innan den kommer upp! :) Men headern ser iallafall ut såhär:

Så ska den se ut, men somsagt...om ni inte har fått up den än så måste den addas och tänkas. Ni vet ni får säkert upp den snart! :) Men nu är jag iallafall klar...yes äntligen! Tycker ni inte den ser riktigt höstig ut?! Det tycker jag. Om snön kommer på Tisdag som vädret har sagt så har jag den här kvar några veckor ändå...det kanske låter lite konstigt, men jag blev så sjukt nöjd och vill ju njuta av den lite! :) men ja...hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0