Lägga över bilder på hårddisk snart....

Tjigengling!
Snart måste jag bara radera bilder och lägga över dem till en hårddisk annars krachar pappas dator och då blir han int glad! :P Har ju en lånebärbar och kan inte lägga bilder på den eftersom det är ett gästkonto på den och alltiung raderas så fort batteriet är slut och den stängs av eller om man stägner av den själv...
Nu byter jag ämne...
Jag ska nog önska mig en systemkamera iallafall. Det blir mycket roligare och bättre för mig som älskar att fota! :)* Jag kommer ha med den varje gång på kanintävlingar, och hästhoppningstävlingar i TRF. När jag väl är där och kollar på. Är ju inte i stallet alls mycket men jag struntar i stallet och satsar mest på kaninhoppninh! : Men jag tycker det är kul att rida såklart! :)
Hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0