Lever livet!!!

Nu lever jag livet...allt är så himla härligt! Allexandra kan lägga upp Jonatanbilder på FB...ddet var så himla bra att hon kunde göra det! :D :D Blev så himla glad! :)
Sedan blev det verkligen som jag hade tänkt mig med headern, ännu bättre till och med! :D Sedan är det Sofias fest, Horse Show och tävling! Och ännu bättre!!!!! Jag har redan kommit på en idée till nästa header! :D Men det dåliga är...måste, måste måste träna mer på den där jäkla rdovisnignen!!! :( Ska bli så himla skönt när den är klar imorgon och HKK provet!
Men nu måste jag dum plugga igen! Hej då!

Än en gång! Tack Alle för att du kunde lägga upp bilder på Jonatan på FB! :) <3 <3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0