Min kära lilla dator...

Är lagad och klar! NU ska jag vara försiktig med den, min mobil har kommit också. Men det dmma är att den också tar i oordning på musiken. Men dn är jättefin och naisig och det viktigaste r ju att jag kan sms:a och ringa. Men visst. En mobil som tog orning i musiken skulle vara bra, men jag kanske bara fick tur att få just den mobilen som tog ornding i musiken. Men jaja. Jag får ha såhär nu. Det känns lite nelåtande men jag är iallafall glöd över att den äntligen har kommit! Men jaja. Den är bra och jag kan ju lyssna på musik! :)
Idag hade vi somsagt No provo och det gick bra för mig. Jag kommer typ kanske ha ett eller max två fel känner jag. Kanske tre. Men det är inte mycket heller! :) Jag blir glad bara jag får ett VG och det tror jag kommer få och upp till Vg igen på den där sjukdomen man skulle skicka in!
På Onsdag ska vi redovisa våra sjukdomar och då måste jag träna in texterna jättemycket på Söndag, skriva stödord och så så jag kommer lite ihåg. Om jag kommer ihåg, har ett hjälpmedel (keynote) och ett stödordspapper så står det i LPPn att man får ett VG. Och det kommer ju jag ha!
Men nu ska jag göra lite andra saker! Ha det gött!

Ni får en ful bild på mig och min mobil! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0