MIn skitlånedator....

Tar alldeles för fort slut på batteri!
Jag har laddat den i typ sex timmar... och nu är den redan slut på batteri! Hatar, hatar, hatar den!!!!! Vill ha tillbaks min gamla saknar den något enormt! Jag vill känan att det ör verkligen in jag bloggar med, lägger ut filmer med och vad som helst istället för en jävla lånedator! Hatar den här! Vill ha tillbaka min gamla! Jag frågade Thomas/Tomas (datakillen) om min dator var klar och det var den naturligtvis inte. Åh jag blir så jävla förbannad på mig att jag ska ta sönder den så fort jag har fått den klar och resnad!!! Dumma mig! Att jag ska tappa den i stengolvet! Hatar det här!






Ser ni vad fina runda hörn den har?! MIn har jävla kantiga fula!



En sån ful har jag!
HEJ DÅ!
Okej...vet att det inte är ert fel men är så jävla arg och förbannad på mig sjävl just nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0