Nu kommer den upp igen! :)

Nu kom den upp igen, jag tror det bara behövdes ladda litei nnan den kunde komma up! Och datorn hade ju gått om tid på sig och ladda när jag var på slöjd för jag hade slöjd i en och en halvtimme! :) Och jag håller på somsagt och göra ett hus till Candy, nästa vecka är det redovisning och då får inte jag börja med mitt hinder utan man ska hålla på och säga vad man har gjort och sådär...
Men när Candy får sitt hus så ska ni få en bildbomb på detta! :) Jag ville bara skriva ett inlägg till...men nu ska jag inte blogga mer förän efter ridningen! :)


Ni får en bild på Sofia och Fluffen...idag ska hon faktiskt följa med till stallet! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0