Plugga nu!

Tjingelign, nu sitter jag och snaskar på min underbara goda sockerkaka som jag har gjort helt själv...eller ja sofia hjälpte ju mig vid den första satsen men den blev alldeles för liten så jag var tvungen att göra en ny sats så jag gjorde hälften själv och hälften hjälpte Sofia mig, eller ja. Vi bakade ju tillsammans såklart! Sedan när jag gjorde den andra satsen efter att vi hade bråkat...så gjorde Sofia chokladsmeten och när jag blev klar och hade stoppat in min sockerkaka i ugnen så gick jag till Sofia och så delade vi upp degen och så gjorde jag kokosbollar också! :) Men nu måste jag plugga, bye!

Imovie äger! :) Nu är jag föresten klar med min film! Ni kan se den på min youtubekanal! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0