Ridining i Canarie Oarna...

Hej allihopa!
Idag har  vi ridit! Det var jattekul! Man kom verkligen hogt upp och sag en bit av canarie oarna, stranden och hus och annat. Det var mysigt och kul. Forst skrittade vi i led och sedan sa han som ledde ledet att jag skulle vara forst sedan sarah och sedan var mamma och sa skrittade vi forbi dem och sa skulle vi trava till ett gront hus och det gjorde vi.l Sedan skulle jag ta Rocky (hasten som jag hade) och bara galoppera upp for en kulle. Det var sa harligt...jag har alltid velat gora detta...att bara galoppera sjalv....pa en ang eller var som helst, det var bara sa harligt!  Nagot harligare finns inte.
Ja. det var det, nu sitter vi pa en restuarang, eller rattaree sagt vi har atit men jag far sitta vid datan efter. Men nu ska jag nog avsluta, sa hej d! :)


Vet inte hur manga ganer jag kan saga det har men: I LOVE YOU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0