Ridlektion m.m

Tjingeling!
Haha jag visste inte vad jag skulle döpa rubriken till...
Idag följde somsagt Sofia med mig när jag red, innan det så hoppade vi med Theodor så lite bildbomber kommer på Theodor och mig och en fin bild när han hoppade...men Sofia var visst inte så proffsig på att fota när kaniner hoppar men det gör ingenting! :) Men jag kan erkänna att jag blev lite irriterd på henne när hon inte fotade precsi när jag sa nu, men det är ju svårt! :P

Idag har jag ridit..aj fick Daisy och vi hoppade. Det gick jättebra förutom att jag trodde det var tre grupper och jag var i den tedje men det var bara två grupper så jag stog inne och hoppade ingenting...nej jag skoja. Jag fick hoppa två ggr efter dem andra hoppade men dem fick göra fyra fem gånger och jag bara stog där. Så himla irriterad blir jag på mig själv!! :( Jaja...men hon sa heller inte att jag skulle vara med i ngn grupp så inte så konstigt...jag skulle väll ha frågat. Skit i det, nu ska jag berätta om ridlektionen...
Först skrittade och så gjorde i våra halvhalter sedan när det var hoppning så galopperade vi på fyrkantsspåret! :) Det var kul, men jag blev trött fort och saktade av, gick in på mitten och vilade den andra galoppen! :P Men så sulle vi framhoppa två hinder som gick diogonalt sedan så hoppade ju dem och ajg bara stog inne! :P
Det var den ridlektionen det! Undrar vad vi ska göra nästa gång! :) Alle var så snäll och fotade mig när jag väl hoppade så en bildbomb kommer i ett annat inlägg! :)

Nu ska jag äta risifrutti och mandarin, jag är hungrig! :)




Hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0