"Vår" konsum har börjat med Pellets!

Såkallade "vår" konsum...eller jag där vi handlar mat har börjat med Pellets?! Dem vet säkert att det bara jag som köper frö och sånt för det är typ bara jag som har kaniner av alla som handlar där! :P Eller nästan iallafall, man kan säga det! ;) När jag och min mamma handlade igår så såg jag plötsligt sånahär påsar ligga där fröet ligger?!
Hittar inte bilder på dem men jaja...
Jsg tyckte det var bra men samtidigt lite underligt...av något slag. Dem började säkert somsagt med det för att bara jag ska börja köpa från dem och det kommer jag köra faktiskt! Men vi kommer ju såklart åka till djuraffären också när höet tar slut för vi måste köpa stora säckar hö så då är vi ju tvungna att åka dit iallafall! Men ja...roligt var det iallafall! :) Sedan såg jag några andra påsar men dem han jag bara snabbt se innan vi var tvungen att gå ifrån min älskade lilla gång med kaninmat och läsk! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0