Vrf kommer inte min header upp?

Varför kommer inte min vanliga header upp? Det kanske gör det på er...säg till om det gör det, vill verkliegn veta. Det är säkert ngt fel på min lånedator det är nog därför den inte kommer upp när man söker på min blogg! :P
Idag kom jag för titidgt i skolan, jag kom på det när jag höll på och ge kaninerna mat. Ja ba: Men vänta hallå?! Jag börjar ju 20 över nio. Ärsch säg ingenting till mamma så åker du halv åtta ändå. Jag sa ju till mamma iallafall men jag kunde åka tidigare, jag tänkte: jag kan ju titta på kaninhoppning på husdjursmässan på youtube och det är det jag gör just nu! :P Nu ska jag nog avsluta...vi hörs efter ridlektionen! :)


Idag ska vi hoppa...undrar vem jag får. Det var ju förberedande när jag var borta och då sa hon att jag skulle få en trygg häst när vi skulle hoppa! :P Det får jag säkert! Men hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0