Ny invigning för min kanal!

Nu börjar Imovie börja lida mot sitt slut!
I helgen ska jag ladda ner ett fräscht program som jag kommer använda istället för Imovie. Ny bakgrund och allting kommer att förnyas! Det kommer bli jättecoolt på min youtubekanal jag lovar!
Jag kommer fortsätta att använda Imovie ibland, men bara med coola effekter! ;)
Har märkt att jag inte kan ha så mycket videos på allt möjligt på min bärbara msåte dela upp det eftersom min dator strular hela tiden och måste installera om minnet som jag har sagt, får bara göra och ha Zidd videos!
Håll utkik! I helgen kommer kanalen invigas med en ny invignings film! :)
Kommer ta videos från  olika Stockhoms Kaninhoppares kanaler! Om du inte vill att jag ska ta just din video/videos det så komentera eller skriv på FB till mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0