Ridningen idag! :)

Tjingeling...idag var det ju ridning. Tänkte inte ta det så långvandrit men jag kan iallafall berätta att vi började med att ställa hästna i volterna, sedan skulle rumpan peka mot dörren längst ner i ridhuset på volterna. Och då skulle man gå så med hsten...väldigt svårt och förklara men skti it...Sedan galopperade vi bara i typ 10 sek som vå bara får göra! :P
Men ja, sedan skulle vi gå in på inåtlinjen eller jag när man inte går på spåret så går man ju lite innåt, det skulle vi göra. Sedan skulle man stälal hästen rak och sedan gå sneden fast på medellinjen istället! :)
Men det var min ridlektion för den här gången, nu får jag inte rida föräns Tisdagen efter vi kommit hem och tävlingen den 6:e nov! :)
Bye! :)


Sofia som har tagit bilden! ;) Min kompis! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0