Vill ha!!!!!!!!!!!!



Nu kommer bloggen stå med några tidsinsällda! Så kan ta det lugnt med bloggandet ett tag! :)

Jag önskar mig i julklapp:




Till Elias!

Vi ska ju åka till Florida, så jag kommer inte få så mycket julklappar i år men det gör ingenting...för vi kommer ju shopa jättemycket i Florida. Så jag kommer nog få en systemkamera där eller en i julklapp! För mig spelar det ingen roll! Men jag vill ha en systemkamera i Flroida om jag inte får en i julklapp! :)

Om jag får systemkameran i julklapp eller i Florida, vilket som! Så kommer jag ha:

En digitalkamera, som tas med vid resor eller så kommer jag använda den hemma nr jag ska filma kaninerna, då är det lite klumpigt att ta emd sig systemkameran. Den komer jag bara ta med mig på kaninhoppstävlingar och hästhoppningstävlingar och sånt. Digtalkameran kommer följa med lite överallt eftersom den är enklast! :)


Och:




Är inte så värst nöjd med digitalkameran, men den funkar! Men kolla...när jag sökte på hemsidan jag beställde min digitalkamera så kom naturligtvis den här upp:

Åhå, är så förbannad! Den vill jag ju ha istället med en såndär bra Zoom där uppe och billigare är den desutom...min kostade 999 kr!
Men jaja...får nöja mig med min som jag har nu i några år...kommer ju kanske få en systemkamera!!!! :D

Nu ska jag nog avsluta! Hej å! :)
Psst...vi har matte nu men jag har inte den här matten så jag blogar istället! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0