Hööösten kommer nu!!!

OBS BILDER TAGEN FRÅN GOOGLE...KOMMER FOTA FINARE BILDER MED MIN DIGITALKAMERA NÄR DET BLIR RIKTIG MYSIG HÖÖST! ÄLSKAR HÖST OCH SNART KOMMER VINTERN!!!! IGEN! SÅ MYYYYSIGT!
Haha okej...lite överdrivet men jag älskar hösten och vntern dem är så imla myyysiga! :P Men kolla...om tre och:en halv vecka så kommer vi åka till Canarie Öarna och sedan när vi kommer hem så är det redan NOV! Hoppas det blir lika tidig vinter som i år...längtar verkligen till vintern! :)
Ajja, nu kommer bilder! :)













Ja...vad ska man säga mer snart är det helg och då ska vi in till Nacka Forum och sälja några kaninungar, hoppas vi blir av med några...ja, jag tror att det till och med kommer vara några personer som ser kaninungarna när dem är på disken att dem är så himla söta och att några kommer vilja ha en eller kanske till och med tåv. Okej, väldigt mycket förhoppningar men vadå! :P Men äsch, väldigt ointressant...men ja...jag ska göra en massa andra tidsiställda inlägg också...både, intressanta, flummiga och roliga inlägg! Nu älskar jag att blogg!: ) Har fåt en massa tips nu genom att ha läst sossoalles blogg! Den är så himla bra ocjh rolig att läsa, speciellt roligt att läsa den var det på vinter och höstperioden inte vet jag varför men jag gilalde helt enkelt att läsa den väldigt mycket då! :) Men nu tror jag ska avsluta...hej då! :9







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0