Ny mobil idag! :)

Hejsan allihopa, idag ska i åka och köpa min nya mobil...jag längtar verkligen. Men jag hoppas verkligen jag kan få igång min gamla mobil så at jag kan skicka alla teman från den till min nya! :)


Den ska jag få!


Jag älskar sig för allt annat i världen!







Även fast jag har flyttat upp till mellanponny så älskar jag dig mest! Okej...jag kan faktiskt erkänna att jag har tappat kärleken för dig  Jonatan. Inget stämmer det jag skrivit nu! Förlåt mig gubben, men jag kommer ha dig som ett minne för livet. Men varför jag har tappat kärleken för dig så är et för att jag har en massa mellanponny att tänka på! Jag måste prova nya hästar varje gång och lära känna dem! Det är därför, förlåt! :(

Önskar att jag hade hoppbiler på dig och mig och när det är bara du och jag tillsammans! Ska verkligen leta bilder!!

1. En bild på favoritponnyn.
2. När & varför jag började rida.
3. Favoritbilder jag tagit.
4. Min favoritgren.
5. Min högsta dröm.
6. Saker du gör vardagligen (i stallet och till vardags).
7. Varför får hästar och ridning mig att må bra?
8. En bild som gör dig lycklig.
9. Låtar som jag lyssnar på när jag är arg,ledsen och glad.
10. En bild jag aldrig publicerat förut.
11. Bild på min bästa vän och varför han/hon är det.
12. Såhär vill jag att mitt liv ser ut om ca 20 år.
13. Någon som älskar dig.
14. Mitt mål med ridning

Jag vil också skriva en massa inlägg så idag ska jag sitt amed en massa tidsinställda och skriva! Haha!

Förlåt för min fula header! Jag vet! Jag ska göra en ny idag...men hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0