Tjingeling, tjingeling!

FÖr några timmar sedan så kom jag hem och då hoppade jag med Piggelin. Sedan gick jag in och sepalde dator och sedan spelade jag star stable och nu sitter jag här och äter rulltårta! :) Menja, jag har inte så mycket att skriva faktiskt...det känns som om min blogg kommer bli väldigt långtråkigt eftersom jag inte kommer ha något att skriva om varje gång jag bloggar. Och varje Tisdag bloggar jag om ridlektionen, varje Torsdag balletlektionen och sådär. Så den kommer typ bli vääldigt långtråkigt! :P Men jaja, skit it. Nu blev det iallfall lite text, haha vet ni?! Idag kom jag med  obortstat hår  till skolan men det märkte typ ingen för jag har ju pash och då kan man ju faktiskt gå i skolan utan att borsta håret för det syns ju som sagt inte då! :)
Men ja, hej då! Ska strax titta på Idol! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0