Godmorgon alla sömntutor!

Vaknade för ungefär en timme sedan! :)
Idag ska vi åka båt med Elin och Frida och Emma och deras familjer! :D Ska bli så himla kuuuul! Förlåt att jag har sagt det ett antal ggr nu men jag längtar så mycket! Ska göra några tidsinställda så ni får något att läsa mens jag är borta! :) Men ja...
Idag ska vi också åka till Baohous (stavning) innan båten. Det ska väll inte bli så värst kul men ja! :) Sedan ska vi inte göra så mycket mer! :) Men båten går klockan 6 ikväll! :D Ska bli så himla kul! :) Synd att min kamera är sönder, men har ju videokameran! :) Juste...måste ladda den så att den inte är halvladdad när man ska filma! :P
Måste packa idag också! :) Men det ska jag göra lite senare! :)
Nu ska jag göra lite annat, hej då!


Längtar!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0