Har hämtat min kamera! :D

Ja! :D Nu har som rubriken lyder vi varit och hämtat min kamera! :D Jag är så glad! :D Har provat den och allt möjligt! Den är verkligen jättebra!!!!! :D Älskar den! :D Men det dumma är, jag kan inte improtera filmer till min mac från den! Hellvete! Alltid ska det vara något...men man kan nog fixa det! :) Har typ gjort det, för man kan ju ändra till bildspel när den spelas upp eller ngt så då funkar det säkert! :D Annars jävlar! :P Hehe, nej men jag har ju köpt en skitsnygg och bra kamera nu så nu ska den ju gå att importera filmer till mac också! Annars!!!!!!! :P
Ska ta med den till majbrasan såklarT!
Men ja! :) Sedan hämtade vi också mitt hinder! Det är också jättefint! :) Sedan hämtade vi även ut ridbyxorna och sedan skickade jag också iväg selarna och kopplet till en tjej som ville köpa de! :) Jag har ju koppel och selar till salu! Men det är bara ett koppel och två selar kvar! Om ni är intresserad så är det bara att kommentera! :)
Nu har Tessie också kommit gumman! :) Så imorgon innan hon går hem så ska jag gå ut och då ska jag ju filma henne och göra en ny film om henne! :)
Nu ska ni få lite bilder på allt! :)




Ridbyxorna! :)


Hindret :)









Min kamera! :D

Hej då!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Wow vad snyggt hinder!!!! Vem har byggt det?!!!! Ska köpa ett sånt jag också!! Kan du inte visa bättre bilder? Och är det bra?



Och juste, din blogg "smothie" stavas ju med två O:n vettu!! ;)

2012-05-08 @ 22:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0