Lunchrast!

Tjingeling! Nu har vi lunchrast! ;) Vi har haft Sv/En, Matte, Mentorstid och Bild! :) På Sv/En så pluggade jag Hkk och jag kan typ allt nu! :) Sedan var det ju Mentorstid och då fick man ett papper om trivsel i skolan. Tror ni vet, man ska ju kryssa i om man trivs i skolan eller inte och om man har kompisar och bla bla bla där...men det gick väll bra! Sedan pluggade jag till Hkk tills det var dags för bild! :) Då skulle vi fortsätta med våra enpunkts eller tvåpunktsperspektiv bilder! :) Jag gjorde om min! :P Min London bild blev inte så bra! :P Så jag gjorde om min! 
Efter det var lunch och nu har vi ju lunchrast! :) Efter rasten ska vi ha Målstuga och sedan So. Men då ska vi ha Hkk provet! :P Är inte taggad direkt, men kommer väll åtminstone få C tror jag! :)
Nu ska jag nog plugga vidare på Hkk så jag måste nog avsluta nu, men jag bloggar mer efter skolan! :) Hej då!


Hehe...ni fick en bild på min bilduppgift! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0