Såhär taggad är Theodor tills imorgon! :P


Älskling! :P Det där är inte normalt?! :P Hehe, har aldrig sätt Theodor göra så! :P
Så, det gjorde han idag när jag tänkte låta honom bara få vara i hagen: Klättra över hagen och springa igen hoppbanan! :P Han verkar vara taggad tills imorgon! :) Åh längtar!
Nu är allt packat och klart! :D Videokameran, mobilen, matsäcken och koppellådan! Transportburarna är fixade också! :) Men ja...nu kommer jag nog tyvärr inte blogga något mer ikväll! Men jag skriver ju såklart hur det gick imorgon! :) Kommer inte heller göra något tidsinställt tills imorgon eftersom jag inte kommer på vad jag ska skriva!
Men vi hörs imorgon eftermiddag när jag har kommit hem från tävlingen, hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0