Tjingeling bloggen! :)

Nu har vi lunchrast. Vet...det kanske är långtråkigt att läsa mina lunchrast-inlägg. Men somsagt, ni som inte vill läsa de inläggen! Läs de inte! :) Men ja...
Vi har bara haft So hela tiden till lunch! :P Egentligen skulle vi ha haft jumpa först men eftersom vi har haft simning två ggr den hä veckan så har vi ingen vanlig jumpalektion och för det andra så är ju Sami (vår idrottlärare) i Nacka simhall för de andra klasserna. Men det är bara roligt för vi spelade inte det absolut sista på våran film! :P Vi märkte att vi behövde göra om ännu mer! :) Sedan klippte vi klart filmen och så! :) Sedan var det lunch och det blev soppa, det var tre sorters soppa som man kunde välja emellan. Jag tog ju såklart den äckligaste! :P Det var någon äcklig majsoppa och den var så äcklig enligt mig! :P Så jag tog bara en sked och sedan märkte jag ju att den var äcklig, så gick och hämtade makor och sedan hämtade jag en frukt också! :P Kanske inte så intressant men ville bara ha något att skriva om! ;)
Om typ tio min börjar vi Non och då ska vi spela in när vi disskuterar miljöförsting. Sedan är det helg! :D Ska bli så skönt att bara få vara ledig! :)
Imorgon ska Emma och hennes familj äta middag hos oss och det ska bli jättekul! :D Vi ska kolla på filmerna från London och Floridal och så! :) Längtar så mycket! Men nu ska jag nog ta och avsluta! :P Hej då!



Ni fick en bild på den äckliga majsoppan! :P Usch!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0