Tjingeling!

Nu har jag hoppat med kaninerna och har kollat på Ponnyakuten och Bulldog. Vet, men tyck att det är barnsligt att man kollar på Bulldog när man är 15 Tyck det, men jag bryr mig inte! Ni får tycka precis vad ni vill, men bryr mig faktiskt inte ett dugg! 
Innan jag kollade på tv så tränade jag somsagt med kaninerna. Tränade Theodor och Polly medans Sarah tränade Sabina och Agnes. :) Det gick jättebra! :) Theodor var ju som vanligt lite seg men ibland får han för sig att springa igenom hela banan! :)
Polly gick fint, fint hon också, men kutar igenom hela banan. Det har hon inte slutat med! :P Men annars gick det väll bra! :) Sedan släppte jag ut Theodor i hagen, Sarah släppte ju ut Sabina och Agnes med! :) Jag filmade och tog kort när Theodor var i hagen. Sedan släppte vi honom lös. Man kan faktiskt ha honom lös för han vill ju till alla tjejer hela tiden så, så fort någon tjej är i närheten så kutar han ditåt! ;) Men ja! :) 
Sedan åt vi tacos och det var som vanligt supergått! :) Fick ju bestämma vad vi skulle äta eftersom att jag fyller år och valde ju såklart tacos. :) Sedan kolla jag på tv och nu gör jag inte så mkt! :) Ska nog ta och börja plugga på det där Hkk provet vi har om ca två veckor. Vill verkligen inte bara få E igen. Så ska ta och plugga på det massor! :)
Men ja...hej då! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0