Tränat kaninerna! :)

Hej allihopa! Nu har jag tränat kaninerna! :) Jag tränade: Thedor, Candy, Polly, Piggelin och Fluff! :) Så jag trände alla mina kaniner! :) Det gick ganska bra! :) Men Polly var ju lite jobbig! :P Tränade Theodor i krok medel och det gick också rätt bra! Undrar hur det kommer gå på Söndag! :P Men ja, det får gå hur det går! :)
I skolan på Hkkn idag så fick vi reda på att vi skulle ha ett prov vecka 17 på olika rengöringsmedel och livsmedel m.m. Det ska man kunna till på provet, men det är inte förns två veckor efter påsklovet :) Så behöver inte plugga på det nu iallafall! :)
Snart ska vi äta och vi ska äta köttbullar med potatis! :) Sedan ska jag bara ta det lugnt och titta på tv och sådär! :) Idag är det 112 -på liv och död och något annat bra program som jag inte kommer ihåg vad det heter istället för Det okända eftersom det har slutat för i vår, men kommer ju tillbaka i höst! :) Men ja...
Imorgon får vi sovmorgon! :) Det ska bli skönt att få sova ut lite så vi börjar direkt med slöjd! :)
Men ja...nu ska jag avsluta! Hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0