Vad ska jag göra med min blogg sedan?!

Ja..jag tänker så mycket nu för tiden. Vad ska jag göra med min blogg sedan när jag har blivit vuxen? Ha den som ett minne eller tar bort den? Kommer ju ha den som ett minne.
Asså ibland ångrar jag att jag gjorde en blogg, även fast man kan skriva när man vill så liksom känner man sig att man "måste" blogga ibland. Jag vill nästan alltid blogga men ibland kommer sådana där tankar, okej, nästan aldrig då men jaja. Varför skaffade jag bloggen för?! :( Jag vet inte om jag ska ta bort bloggen eller inte och när jag ska göra det, kommer ju inte blogga hela tiden när jag blir vuxen. Och tänker också på de andra vad de kommer göra med sina bloggar när de blir vuxna och så. Man kan ju inte blogga om man är vuxen, eller jo det kan man ju göra och det finns ju till och med vissa som gör det, men man kan ju typ inte ha en blogg hela sitt liv liksom! :P Det går ju liksom inte...ska man sitta där när man är gammal och blogga?! :P Hehe, tror inte det är någon som gör det men ändå.
Japp, jag tänker mycket...förra året hade jag ingen blogg alls och gud vad skönt det var ibland, att bara få vara liksom, inte ha en blogg att tänka på. I och för sig tänker inte jag alls att jag måste blogga för att jag inte har gjort. Jag bara bloggar för att det är kul mest. Men sedan ligger ju de här baktankarna också. Jag vet ärligt talat inte om jag ska ta bort den eller inte, jag vet inte...men tror inte det. Men samtidigt var det ju liksom så bra och härligt när jag inte hade någon blogg förra året. Ska nog ta bort bloggen...eller kanske inte eller! :P Jag vet inte! :P Kommer nog ångra mig och det kommer bli svårt att inte ha någn blogg, jag är liksom beroende typ.
Kommer inte fråga vad NI tycker eller så, för jag bryr mig inte ett skit om vad ni tycker. Jag bloggar för att jag vill och så. Jag bryr mig inte alls vad mina besökare tycker och och tänker och hur mycket besökare jag har. Jag bara startade den här bloggen och tänkte: äh, jag bloggar för att det är kul, spela roll hur många besökare jag får!
Det är ju roligt att skriva om saker och ting och sedan lägga in en bild och sedan är det klart liksom. Att bara få skriva av sig också ibland, men jag vet inte...
Jag vet ärligt talat inte vad jag ska göra...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0