Torsdag!

Idag är det Torsdag och det innebär att det bara är en vecka kvar av sommarlovet för mig iallafal! :( Åh, jag vill inte tillbaka till skolan. Men man är väll tvungen. Snart sitter man där i taxijävel och är påväg till skolan igen! :( Aja...man får stå ut och länkta till höstlovet för då ska vi till Egypten! :D
 
Idag ska vi till Frida och Elin. Där ska vi fika och så, jag ska ta med Theodor dit och träna med honom tillsammas Frida. Hon ska också träna med sina kaniner tror jag! :) Jag ska ta med videokameran då så att hon kan filma Theodor lite! :) Sedan ska jag inte göra så mycket mer!
 
Idag kom Iston hit! :D Han är så söt och jag har nyss gått ut med honom. Det var så kul att komma ut på mina vägar igen! :D Eller ja, jag har ju en runa som jag alltid tar på korta promenader och när jag går långt så går jag långt bort och så! :) Men ja! Nu ska jag göra en film om Kolmården så hej då! :)
 
 
En liten smabild på Kolmården! Har fixat en bildbomb som kommer komma ut på bloggen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0