Jag lever! ;)

Japp! Om ni inte trodde det så lever jag. :P Har bara inte updaterat så mycket här. Ok senast var i Fredags. Men ändå! Nu tänkte jag berätta lite om vad som har hänt under den tiden jag inte har bloggat! ;)
 
På Fredagen kom Felicia och skulle sova över här tills Lördag! :D Det var jättekul. Vi hittade på en massa saker som att åka ut med rullen såklart! Bada och ja. Sedan gick vi ut i snön också ! Haha! :P Men det var skitkul! :D Sedan avslutade vi kvällen framför datorn innan vi skulle sova! :P Sedan idag så skulel vi först åka ut med rullstolen hade vi tänkt, men eftersom det har regnat inatt så blev snön jättemoddig så vi kunde inte få ut bilen! :( Sedan kom hennes mamma runt 12 för vi skulle åka och se Sune i Grkland på bio! :) Den var faktiskt jättebra! :) Men ja. Sedan åkte vi och köpte fyverkerier till Nyårsafton som är om två dagar! :D Så nu är det bara två dagar kvar på 2012! Så jag msåte börja med 2012 filmerna nu!!!! Har ännu inte gjort det, men jag ska göra det! Lovar!!! 2012 filmer kan jag bara inte strunta i! Iallafall. Sedan handlade vi också till Nyårsafton. :) Vi ska fira med lite släktningar och så! :) Ska bli kul! :) Nu var det ett tag sedan sist. Två år sedan. :P Vi brukar köra varannat åt men eftersom vi åkte till Florida förra året så kunde ju inte de komma till oss. :P Men aja. Ja. Det var det. :) Ska nog ta och avsluta nu! :)
Hej då! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0