Äh!

Jag byter inte blogg! Så jobbigt, men ska ändå försöka få hjälp med det där konstiga när man ska kommentera, om inte får ni helt enkelt leva med det...orkar inte byta! Nu har jag iallafall kommit hem och jag har hoppat med kaninerna. Jag ska plugga snart och så...sedan vet jag inte vad jag ska göra! :)
Jag vill ha ett nytt ridspö, mitt är fint...men vill ha ett till iallafall! :P Vet inte varför och nu tror ni säkert att jag vill ha ett nytt bara för att sosso ska köpa ett nytt, men så är det inte! Har tröttnat lite på mitt ridspö och ett har dessutom  försvunnit och i min familj så är det ju tre som rider. Så vi behöver nog köpa ett nytt ridspö om vi inte hittar det andra rosa som jag råkade tappade i snön! :P Men...ja. Idag ska vi äta pizza och kolla på som vanligt wildkids och ha lite fredagsmys! :) Ska nog åka och köpa lite gott på konsum sedan, vi får se ;) Hej då! :)


PIZZA! MUMS! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0