Åkte båt iallafall! :P

Tjingeling! Haha ja...det är så konstigt! Igår när mamma, Sara, Evelina och hennes mamma åkte så hoppade jag på i sista minuten! Packade ner snabbt kläder, digitalkamerorna som var halvt laddade, iallafall videokameran och ja allt i sista minuten i en plastpåse! :P Så jag åkte iallafall! Kul var det och vi spelade å aoutomater, åt på restauranger, pratade och vi hade det jättetrevligt. Det var en 24:a timmars kryssning! :) Idag såg vi på show innan vi skulle bada! :) På påsklovet ska vi åka båt me några andra vi känner! Eller ja det är Frida hon jag tävlar med och hennes systrar! :D Det komer bli ännu roligare! :D Det kommer ut bilder sedan ikväll för nu hinner jag ju inte för måste åka till stallet här snart också! :P Det blir lite stressigt men jaja! :P   Nu måste jag byta om snart! :) Undrar vem jag får! :) Får säkert Oliv eftersom vi har samma häst tre ggr men ja! :) Hej då! :)


Birka! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0