Äntligen helg! :D

Nu e det äntligen helg! :D I morgon ska jag och mamma gå till Djurmagazinet i tyresö där jag ska prao och hälsa på och så. Jag ska få städa smådjursburar, mata fiskarna, göra rent deras vattenpumpar och dela ut grönsaker och mat till kaninerna och så. :) Vi ska även köpa en pellets där. Sedan ska vi äta middag hos några vi känner, det är de vi åkte till Florida med! :) Det ska bli kul att få träffa Emma igen! :) På Söndagen ska jag bara ta det lugnt, göra rent åt kaninerna och fixa tävlingsböckerna åt kaninerna så de ser lite snyggare ut!  Vi ska köpa fotopapper i Tyresö Centrum i morgon så det ska jag göra! :) Ska inte göra så mycket mer, bara ta det lugnt helt enkelt! :) Nu ska jag nog avsluta, hej då!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0