Chokladbollar

Hej allihopa! Snart ska jag äta, jag ska inte spela blockflöjt idag eftersom jag är sjuk. Men efter maten så ska jag faktist ta och baka chokladbollar. Är så sugen på det, så jag har något att trösta mig med! ;) Men först ska jag äta Pasta med Avokado. Mmmm! :P Sedan ska jag lägga mig i soffan och vila lite. Sedan ska jag ju kolla på 112 på liv och död. Hoppas jag är bättre så jag kan gå till skolan i morgon. Jag kan nog det om jag tar en alvedon...men då kan jag ju inte gå hem tidigare då också för då kommer de undra varför jag går till skolan och sedan gå hem. Men jag ska ju bara gå om jag känner för det. Så jag ska vila nu hela kvällen och jag har inte någon speciell läxa den här veckan heller. Men ja! Nu ska jag äta! Hej då! :)




Mums! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0