Dumma hosta! :(

Dumma hosta som aldrig går bort! Jag mår ju så bra annars, har ingen feber eller någonting! Så jag kan ju såklart tävla på Lördag! :D Men det här den här dumma hostan och förkylningen som sitter fortfarande kvar sedan förr-förra Lördagen! Det började med att jag hade ont i halsen på Lördag kväll innan tävlingen den 12 Feb sedan gick jag på tävlingen men skulle typ ha mått sämre andra dagen ändå så det va absolut inte tävlingen som gjorde att jag blev förkyld! Men jag måste typ äta hostmedicin för att hostan ska gå bort och den här så äcklig! Jaja! Nu ligger jag här i soffan med datorn, hostar och softar! :P Jag har nästan precis ätit och det blev lax soppa! :) Det var jättegott! :) Ikväll så ska jag inte göra så mycket! Ska bara ta det lugnt och kolla på tv och sådär! Men vi hörs ju i morgon! Hej då! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0