Engelskan slut!

Tjingeing allihopa! Nu är Engelskan slut och jag och Sofia väntar på att Sv/En ska börja! Vi har haft Svenska, slöjd, matte och lunch, På Svenskan jobbade vi med våra gramatikhäften på Slöjden fortsatte jag med min Lappkudde och på Matten jobbade jag med Omkrets och det gick bra! Nu har vi haft Engelska och vi skulle redovisa våra påhitttade relegioner, det gick jättebra! :) Efter Sv/En är skoldagen slut och nu kan Sofia följa med mig på ridningen för hon kunde sälja geléhjärtana i morgon! Så himla bra! Hon har ju inte följt med mig på ridningen på tre veckor och nästa vecka är det ju praovecka och sedan sportlov och då skulle ju  inte heller ha kunnat följa med mig på ridningen då också! Så det är verkligen bra att hon kan följa med mig på ridningen! :) Men ja...nu börjar vi Sv/En så hej då! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0