Ett inlägg iallafall!

Hej allihopa! Nu har jag pluggat en aning, vet inte om jag ska plugga så mycket mer till idrottsprovet men jag ska ju plugga innan provet jättemycket såklart! Men nu behöver jag inte på några dagar!
Just nu tittar jag och laddar upp en film på BelloZidd när Zidd lekar en ballong. Om han bara visste hur saknad han är! Jag saknar honom nå otroligt! -.- Men jaja...nu har jag ju Selda, men en då...det var ju HAN som jag gick ut med nästan varje dag! Jaja...nu ska jag göra lite annat, hej då! :)


Vet inte hur det kommer bli med BellaoZidd kanalen, antingen kommer den få stå och jag laddar upp lite videos då och då eller så tar jag brort den. Har ju gjort en till Bella och Selda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0